2009-09-15
 20:12:22

Tinna - En gudinna!

Imorse bar det ut i naturen och de skinande solstrålarna för att plocka löv! Inatt har jag knappt sovit alls så i skrivandets stund så ser jag nästan dubbelt. Jag låg bara och tänkte på dagens fotosession.

Vi träffade söta Tinna och makeup artisten Ljudmila för en plåtning med smycken för att lägga upp till butiken nu när jag ska börja sälja smycken där. =)
Det blev en kort träff med Muan men jag hoppas vi ses igen!

Tinna var väldigt skön att jobba med och jag bara älskar hennes utseende!
Ett litet smakprov på hur en av många bilder blev:



Tinnas blogg




När vi plockade löv imorse så följde Lucifer med ut och vi lämnade honom på en fotbollsplan en bit ifrån oss vid skogen han brukar vara. Nu när vi har varit hemma så har han inte hört av sig alls, han brukar ju alltid komma hem några gånger och hälsa.
Efter maten blev vi oroliga och funderade på om han stannat kvar där och väntar på oss.
Kl 18 gick vi ut och tro det eller ej - han satt på en kulle intill fotbollsplan =,/
Vår lilla sötis =)


Julia
PUBLISHED: 2009-09-18, 16:03:44 | URL: http://juliaberg.blogg.se/

Hej! Vet inte om mitt mejl kom fram eller inte, för det verkar krångla till din mejladress.. men iallafall så vill jag att du skickar ett kontonummer via mejlen dit pengarna ska in :) Kram!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: