2009-05-12
 10:13:45

Tjejen med många ansikten


Behöver jag säga mer?

Denna lilla tjej lyckas väldigt bra med att ha en tom blick och ge en känsla av hopplöshet =)

 
 
Men hon är såklart så mycket mer än det! =)
Jag hade besök av Anna och Kiin förra veckan då min bejb var i Turkiet så jag passade på att fota Kiin så mycket jag kunde
 
Pratar med pappa i webkameran


I Fjärilshuset


 
 
 

Färdiglekt!




Å äntligen är bejb hemma igen, jag har saknat honom så mycket och jag hade ingen aning om vad svårt det skulle vara utan honom, jag brukar ju kunna trivas att vara lite själv men ikke...

Jag gick och öppnade porten till honom kl 04.30 på morgonen och han stog där med resväskan i ena handen, en solhatt på huvudet och en volleyboll under armen =)
Jag solade lite innan han åkte så jag inte skulle vara så blek emot honom men nu är det pajjat....

Han kom hem med massa kul grejer, fina muggar, ÄPPELTE!!!! och en väska till mig, två tröjor, ett armband och några nyckelringar bl a.

Nästa gång åker vi tillsammans!!


CissiLalia
PUBLISHED: 2009-05-12, 18:35:28 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

men shit va stor hon blivit å ack så söt=D


Mie
PUBLISHED: 2009-05-12, 19:57:59 | URL: http://josign.blogg.se/

Haha ja visst har hon blivit stor! Verkligen skillnad ifrån när jag flyttade =)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: