2009-05-09
 05:12:21

Lördag 9 Maj 04.28

Vaknade och tyckte det kröp på ryggen, så jag tände och kollade efter att ha dragit ryggen emot lakanet men inget var där, släkte och la mig igen, sen tittade jag på klockan och såg att den var precis vad jag ville att den skulle vara. 04.28 så jag sprang upp, klädde på mig och gick ut och kollade hur vädret var..... REGN!! Ingen soluppgång idag alltså.... =(

Så jag sitter nu med en kaffe kl 05.09 och bygger upp en sån ilska över att läsa vad som händer på ungdomshem egentligen utan att nån bryr sig. Det är så hemskt och man vill ju inte direkt sätta ett barn till världen när man ser vad den skulle kunna ha att vänta sig när den behöver hjälp...
Som Elin, 13 som tog livet av sig utanför hemmet för hon inte klarade av att bli slagen mer där, och de berättade inte ens något för familjen förrens hon var borta... DET ÄR HEMSKT!!!

Man vill varken bli opererad eller ohändertagen längre, för ingen sköter sitt jobb!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: