2009-05-24
 21:01:27

Violglass, kändisar och bakluckeloppis

Imorse bar det iväg emot nya äventyyyr!
Först ett stopp och hämtade mamma Jens, och äntligen fick jag möjlighet att fota den andra mest underbara katten i världen - Lucas



 

Så kom vi till loppisen och började sälja, eller Jens mamma sålde och jag köpte =D Fast av andra, hittade en fin köksklocka med timer, två halsband och två ringar, på slutet blev det ett bord och en tavla för totalt 10kr så det var kap!
Har inte bilderna jag tog på själva loppisen ännu för när jag satt på taket på bilen och fotade så hade jag båda våra kameror och dom bilderna hamnade på Jens kamera så dom får vänta lite...



Gick en promenix och tittade runt lite, deras stenar var lite annorlunda ifrån våra...




 
Hittade lite hästar som ställde upp, en var envis med efter Jens mutat lite så var den så villig. =)




 



Ibland bakluckorna så kunde man se ex Anna Book, alla har vi det knapert nu...
Och så såg vi Arga Snickaren som stog och köpte glass till (sina?) 4 ungar, vi var ute i buschen men ändå såg vi kändisar! =D Själv köpte jag en violglass, den var himla god!



Måste bara skriva det att Lucifer har börjat bråka eller leka med skatorna här hemma, man hör alltid massa skator skräna här utanför och då vet man att Lucifer är där. En gång såg vi en skata och Lucifer vara bara en meter ifrån varandra, Lucifer ville gå närmare hela tiden men skatan var rädd. Såg nästan ut som att de var kompisar =)
Men igår när vi gick ut så hörde vi en katt skrika på parkeringen bakom så jag sprang dit och hittade såklart Lucifer, letade om jag kunde se en annan katt men där var bara massa skator (?!) Skulle velat sett vad som hände, jag gissar att en skata gav sig på Lucifer... =,(

Idag tog vi bort en fästing som satt på en fästing som satt på Lucifer.

Nu blire ostbågar och en film jag inte kan uttala.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: