2009-03-03
 22:19:08

Studiobygge del 1

I helgen (tror jag det var) så åkte vi till IKEA och letade lite på fyndavdelningen i hopp om att hitta lite billyhyllor till lokalen - jag måste verkligen ha bort alla flyttkartonger som har stått där för länge nu. Det är mitt lager som inte har någonstans att ta vägen...
Vi hittade endast en hylla, så jag fick köpa 3 extra på normalpris. Men extra hyllplan är ju svindyrt!!! Om man jämför med hyllorna.

Så gick vi till lokalen igårkväll och Jens och Mimmi plockade ihop hyllorna och jag städade bort där de skulle stå bl a. Vi börjar kunna se hur studion kan bli nu! =) I det största hörnet på kanske 2,5 + 5 meter vägg tänkte vi ha själva huvudplatsen för fotandet, där placeras den eller det som ska fotas.
Där har alla billyhyllor stått nyss, men nu placeras de om, så vi kommer dela av lokalen på hälften ungefär. Företag nummer ett på första halvan och företag nummer två på andra =)

Jag ska fixa lite bilder sen jag lovar. Först måste jag flytta alla tusentals pärlor.

Mendå, i Söndags så vart det en fotosession till här hemma och då fick mimmi vara med och testa. Då blev det vatten + godis och smycke:

 
 


Sista är inte färdig dock. Kul vare! =)

Så igår så kom Jens hem efter jobbet med en underbar överraskning, två orchidéer!! *weeii* Dock vet jag att det var för fotoexperimentering men de var så fina så jag fotade dom lite innan de kanske går sönder.

 





Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: