2009-03-22
 18:47:30

Fotosession 05.00

Imorse var Jens sista lediga dag på första helgen på länge, men nog f*n skulle vi upp klockan 05.00 ändå =) Upp, ruska huvudet lite sen iväg med full utrustning, här ska fotas soluppgång!

Vi åkte in till stan och såg när vi åkte över västerbron att det var helt underbar utsikt där, solen var precis påväg upp när vi åkte över så snabba tag att hitta en parkering någorlunda nära. Hittade en och SPRANG till bron, jag gav upp halvvägs men Jens sprang vidare som om att det gällde livet! =P
Vi hann inte fota innan solen gick upp idag tyvärr, det var synd för det var jätterött och fint då.

Åkte sen vidare och letade på andra roliga ställen att fota i sommar, jag fick inget kaffe förrens runt 09.30 tiden vilket har kännts av hela dagen *morr*

 

I bilderna ovan har jag dragit i lite andra spakar än normalt, allt var där på bilden men jag har bara framhävt det. Ville testa göra detta med bejbs bil och såhär blev det:



Sen fotar Jens svanar och jag honom =)
Massor med svanar där men jag fick inte direkt någon bra bild där idag, kan ha blivit distraherad utav lukten jag stog mitt i när jag gick ut på fågelmatarbryggan och fotade. Hittade dock en himla söt duva!







Ifrån Hjälp säsong 3, episod 6:
Men jag trodde vi skulle äta mandelkubbar!?
Men det finns inte mamma,
gå fram och säg mandelkubb och dom svarar: halv 3!

hahaha



Så firar jag och Jens våran 2:a 1årsdag! (vi har tre av varje)
Idag var det ett år sen han sa ja när jag frågade chans! Japp! =)
Det firades med två nya kameror............. i ett väldigt litet format, två söta halsband!


CissiLalia
PUBLISHED: 2009-03-24, 15:36:36 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

nej men vilka fina=D å grattis<3



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: