2009-03-06
 08:10:08

En tripp till Hagaparken

I början på veckan var vi till Hagaparken en runda, först naturligtvis till Fjärilshuset eftersom båda har årskort där. Så vi smet förbi kön och gick in och fotade lite. Jag lyckades nog inte få en enda bra bild denna gång, men det gjorde bejb! =)

Sen gick vi runt och kollade lite annat där i parken som vi (eller iaf jag) inte sett innan. Bl a en jättefin byggnad som jag inte minns namnet på, men den var väldigt imponerande.



 

Sen gick vi till en ruin, eller gammal slottsgrund eller hur det var. Inte så mycket för kameran nu när det är snö enligt mig men det blev några bilder bara för att såklart =)

 






Idag blir det lager/studio arbete!


Li
PUBLISHED: 2009-03-06, 12:12:59

Ruinen skulle ha blivit ett slott... Om jag inte minns helt fel så var det GIII som ville göra ett svenskt Versailles...men där kan jag vara lite ute o cykla i minnet o faktan. Men det blev aldrig nåe liksom.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: