2009-07-03
 12:20:37

Sommar och värme

Imorse vaknade jag till åska!! =D Å jag var helt själv hemma!!! Baaah

Ok, lite blandat har hänt sen sist:

 
 
Tror hon började rulla ihop turistbroshyren sådär när ho såg mig =/


 
 

I Söndags åkte vi till en vän till Jens mor och hälsade på, måste bara säga att det var den mest fascinerande människa jag träffat nånsin! Hon är andlig och man kan sitta och lyssna på henne i timmar, inte bara för att hon talar nonstop utan för det är så kul att lyssna på =)

Jag längtar ut till skärgården!! Vill ut dit och fota nåndag, får se när det kan bli av.

Vi har iallafall en moppe att åka runt på nu, har inte fotat den ännu. Det är skönt att åka runt på den när vi ska nånstans faktiskt, kommer åt ställen man inte kommer åt med bilen =)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: