2009-01-11
 09:43:26

Lucifer väckte oss...

...han kan inte sluta klampa på oss på morgonen om vi sovit lite för länge.

Igår åkte vi till Gunnar Olssons Foto som är ett Expert fast specialicerade på kikare bl a, vi tittade på ett okularkit till vår kikare och maxade mitt kreditkort där eftersom det slutar funka om några dagar =)
Det var meningen vi skulle köpt två saker till så vi kunde koppla på våra kameror på kikare och fota lite däruppe men en av sakerna var slut så vi väntar.
Längtar jättemycket nu tills det blir nästa fullmåne och inte är molnigt så man kan kika! =)

Sen åkte vi till Markoolios hem och hälsade på Jens mor och syskon.

  

Edit: Var till Forum oxå och hälsade på mina skor på Tamaris, hon upplyste mig om att det var 50% rea på dom!!!!!!!!!!!!!!! AAAAMAJGAAAAAD!!! Så jag har blivit lovad att få spara ihop till dom och köpa dom innan de försvinner! Wiiee!



Idag ska vi till Bauhaus och sen ska jag nog jobba lite.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: