2009-02-06
 09:19:42

Vad är väl en dag på slottet...

Idag fyller Barbie 50 år och det firar vi henne med en klunk kaffe...... sådär ja. Grattis!

Måste berätta om vår Onsdag, när Jens kom hem ifrån jobbet tidigt så ville vi åka nånstans, kollade upp olika ställen vi vill besöka och bestämde oss för att åka till Kungliga Slottet just denna dag...
Först strosade vi runt och letade parkering, hittade tillslut närmare ingången än där vi letade först. Direkt vi kom in och skulle köpa biljetterna så såg vi den otäcka skylten - en kamera med ett streck över!!! Noooooooo. Vi hade tagit med oss full beredskap och tänkte att man borde få fota på nåt ställe där, vi tänkte fråga dom. Men det behövdes inte då... =(

Som tur var hade jag med mig kompaktkameran så jag stoppade den i fickan på ON under hela besöket. Fick några bilder där inne, dock inte de bästa, men jag ville ha något bevis iaf. Det känns verkligen som man gör något dumt när man går och fotar i smyg.
Vid ett tillfälle kom en vakt "Miss, no photographing" Haha,
JAG ÄR EN MISS!? =)

   
   
  
   
  
  




Until the next time - Sleep tight...



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: