2009-02-13
 21:49:35

Fotosession KÖRSBÄRSBLOMMOR!!!!!!

Igår åkte vi till stan och jag hittade underbara rosor, de ser lite antika ut. Typ gammelrosa och gammellila, och sen sålde de körsbärskvistar med vita körsbärsblommor på, självklart köpte jag några.
Hem direkt och fotade, även imorse.

Idag åkte jag med bejb till fältöversten, medans han jobbade där nere så gick jag i köpcentret, direkt till en blombutik. Och precis då jag förklarar för mamma i telefonen att jag hittade körsbärskvistar igår så ställer jag mig framför en hink med uuuuunderbara rosa blommor, RIKTIGA KÖRSBÄRSBLOMMOR!!!! Åååhhhh vad underbara dom är! Köpte naturligtvis - 10x mer än igår =)

Hem, FOTA!
(synd bara att Blogg.se får bilderna att se fulare ut)



 

 

 

 



 
 




Så har ju min kamera börjat visat tecken på ålder, det tar 2,5 timme att tömma kameran på 120 bilder (iof RAW-format) men för bejb tar det 5 minuter. Köpte en minneskortläsare idag och vips så gick det fort att tömma igen. Dock vill jag att min kamera ska må bra så jag tänkte lämna in den till Olympus så får de fixa den lite. Har garantin kvar ännu så.... gratis är gott!

DOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detta betyder att jag blir utan kamera i kanske 1-2 veckor!! Men! Den goda delen i spökdramat är att man kan hyra kamera på Cyberfoto för en billig peng, eftersom jag är företag så kan jag göra det =)
Och då blire en Nikon D300 semipro paket, vill köpa den kameran när jag kan så det vore kul att testa den först.

Här är underbarnet:



DREGGEL!!!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: