2009-08-08
 18:09:48

Kändis! =D

Kul i studion igen =)





 



Idag åkte vi in till stan tidigt för vi skulle åka till ett café och fota en jamaican, men det visade sig att de bygger om utanför så vi får vänta med att fota honom. Behövde honom sittandes på trottoaren nämligen =)



 

Så vi gick istället på bondemarknad och köpte honung och torkade hallon! Där såg vi Lasse Anrell och hörde honom nysa en höjdare! Haha. Sen gick jag och jöpte en Situation Stockholm av en kändis!!!
Vet inte om reklamen för tidningen Situation Stockholm bara går lokalt eller även där hemma i linde, annars finns den att titta på här nere. Mamma - tryck bara på playknappen i rutan!



Första gången jag såg den reklamen på tv så sa jag "Om han skulle sälja så skulle jag ju köpa en tidning" och visste inte att han faktiskt var en sån säljare! Haha, så såg jag honom idag och köpte en tidning, han posade även lite för kameran oxå!






Jag, min fina kisse och mina fina skor =D



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: