2008-09-19
 14:19:27

Soliga fredag!

Såååå skönt att ha solklätt vatten bakom mig, SÅ FINT VÄDER! Det går mycket bättre att jobba då.

Går fortfarande sjukt bra på jobbet, nu kan det inte vara tur längre. =)
Om det fortsätter såhär månaden ut så kommer jag få en bonus för Månadens Säljare och vinner jag en annan tävling som pågår här så blir jag bäst i Sverige på att sälja mobilt bredband! Det var kul att veta, jag är inte direkt en tävlingsmänniska så sådant stiger inte åt mitt huvud men det vore så himla roligt.

I mitt nya hem trivs jag fortfarande sjukt bra, lite trångt kanske, men jag älskar staden! =)
Och min älskade Jens såklart som får lida så för att jag jobbar... ♥

Fick veta idag att på Fredag om två veckor ska vi vara utklädda hela dagen, även när vi jobbar, sen är det pub på kvällen och prisutdelning för månadens säljare. Temat för dagen är Wild Wild West så jag måste leta reda på något fransigt och mockatyger. Köpa skor måste jag oxå för dom här dödar mina fötter....

Äntligen börjar man se att det faktiskt kan bli en riktig höst, synd bara att det är som finast när jag är på jobbet så jag inte kan gå ut och fota... får försöka i helgen. Jag blir så glaaaaad av vädret! =)


cissilalia
PUBLISHED: 2008-09-20, 13:44:37 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

aa man får ett kraftigt begär å sug av att fota när solen lyser en skön höstdag.. så vackert..vackrast e när frosten börjar komma.. mm mm mm ..kul att du trivs på jobbet hunnybunny:)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: