2008-09-28
 08:46:53

Löning slut...

Räkningarna tog all min löning nästan, var en månad med ganska mycket. Men så var vi även på Skärholmen och shoppa lite (jag). Saker som jag måste ha, bl a skor! Mina fötter är som filéer när jag kommer hem ifrån jobbet så nu har jag köpt två par skor som passar in i dresscoden och som är sååå fina! Så kul med skor och speciellt när de inte är dyra! =)




Stövlarna är inte så röda som blixten vill påstå, de är väldigt mörkt bruna.

Hittade en så kul butik som hette New Yorker, jätteroliga kläder som jag önskar jag kunde bära på dagarna, skulle det vara sommar och jag endast hade det som innan jag började jobb nr 2 så fanns det MASSOR jag vill ha där.



Tokig vecka den som kommer, på mån och tis är sista dagen för erbjudandet jag säljer på jobbet med mobilt bredband och chefen har fixat så vi får 100 kr extra på nästa lön för varje mbb vi säljer dom två dagarna. Jag brukar sälja kanske 6-10 per dag! =) Och på Fredagen så är det ju maskeraden. Haha det ska bli kul, jobba som en indian!


Helgerna är alldeles för korta.... Nu ska jag gå och jobba.


cissilalia
PUBLISHED: 2008-09-28, 09:52:07 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

varför har ni dresscode på jobbet? ni sitter väl änd bara å ringer folk.. då syns dom ju ändå inte..eller? fånigt tykker jag


Mie
PUBLISHED: 2008-09-28, 16:17:48 | URL: http://josign.blogg.se/

Jo för Tele2 cheferna kommer på besök ibland och så, eftersom jag jobbar på ett av de få seriösa säljsföretagen så går det till så där. Känns bättre än att komma i vad som helst faktiskt....


cissilalia
PUBLISHED: 2008-10-03, 17:43:35 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

njae tykek riaf att d ee fjoll fasoner asg skulel aldrig tillåta någon annan att säga åt mej vad jag sak ha på mej



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: