2008-10-03
 11:46:56

Freaky Friday

Sitter nu på jobbet i indiankläderna och försöker sälja. Hahaha! Roligt det är.
Alla är jättefina här idag, cowboys, indianer, bröderna daltons, en präst, sheriff mm mm. =)

Efter jobbet idag är det prisutdelningar på bl a månadens säljare och resecheckar. Jag hoppas på en av resecheckarna jag, man har fått en lott för varje mbb man sålt och jag har sålt 107 st i sept så jag har nog en chans, de flesta har sålt 0-8 st typ.

Äntligen är det helg igen, veckan har gått jättefort vilket jag är glad över för jag bara längtar tills jag får ligga och mysa med min älskade hela helgen! Sålde min lägenhet i Onsdags och har nu oktober på mig att flytta ut alla grejer, ska titta på en lokal till pärlorna nu på Söndag, jag hoppas den blir lagom så jag iaf får plats med företaget där. Blir enklare att jobba på helgerna då...

Jag sålde just! Weihoo....

Nu är jag hungrig och vill ha min kycklingsallad!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: