2008-11-21
 11:58:03

Inte van än...

Igår hittade älskling en Japan Photo butik i stan och han som jag blev väldigt förvånade. Vi som trodde det bara fanns i gbg och har tänkt besöka det nångång. Så vi åkte till stan och gick in där, det var nervöst och vi var FULLA av förväntan! =) Det var väldigt litet men det känns som att man kommer bli stammis där sen, killen som jobbade där var kunnig och väldigt hjälpsam, det tackar vi för! ett stort plus!

Vi har sjukt dåligt med pengar så det blev inte så mycket, ett polariseringsfilter bara. Jag misstog mig dock på vilket objektiv som var Ø58, Ø55 och Ø52 så filtret fick hamna på vårat zoomobjektiv.... jag ville ha det på mitt makro...

Sen tittade vi i några till butiker, kom sen på att jag fortfarande inte vant mig vid vart jag bor. Tittade för några veckor sen i en tidning och såg en butik som jag tyckte verkade intressant, kollade nog efter en hemsida och såg ingen så jag släppte tanken. Sen såg vi den butiken på stan igår, jag måste komma ihåg att tänka "DIT går vi till nån dag" för alla butiker finns ju här typ...


Fotosession Hellasgården 19/11-08



































Det var SVINKALLT så dagen avslutades med en kopp varm choklad! =) mmm....



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: