2008-11-30
 22:49:34

1 Advent



Tokig start på dagen. Eller ja det beror på hur man räknar.
Klockan 00.01 inatt ringde bejbs klocka och det var officiellt våran riktiga halvårsdag =)
Typiskt så hade han kommit ihåg det och köpt saker till mig... fick en jättefin stenask och 4 lådor av mitt favvote!!! wiie

Skulle åka med bussen klockan 09.27 till slussen och träffa ida, jens väckte mig 09.53 och sa nånting med "tjockis" till mig hahaha, trodde han mumlade i sömnen som vanligt. Sen halvskriker han "skämtaru eller?" och talar om att klockan är 10.
SHIT! Upp och kolla när nästa buss går, den gick 10.24 så jag hann i god tid att klä på mig.




Gick till Tully´s och tog en morgonkaffe, riktigt gott kaffe hade dom! Och åt årets första lussebulle (tror jag)


Sen började vi gå i lite affärer, jag letade efter en sak jag skulle köpa till bejb som halvårspresent men den var slut.... =,(
Sen tunnelbana, satt en urgullig tjej mittemot oss som skulle uttala slussen med ä, så hon satt hela resan och övade "slussäään" Haha




Sen vart det massa andra affärer, jag hade inte så jag kunde handla nåt direkt men jag köpte två julklappar till mamma och lite presentpapper sen medans
 ida testade skor så "råkade" jag se ett par jättefina svarta låga stövlar i mocka med massa spännen på. De var billiga så jag köpte dom, måste ha något annat än mina sportskor när jag har kjol och strumpbyxor =)


Sen hann det nästan bli mörkt, det är så mysigt med all belysning de satt upp i stan, skulle velat haft min systemare med mig och fotat men det får jag göra med bejb nån dag istället =)






Var inne i en jätterolig och stor second hand affär, Beyond Retro hette den. Vi hann inte titta så mycket men dit vill jag igen. Låg inne i SOUK (skriver så jag minns)

   



  
 

Blandade bilder, ser ni grinchen i glasslocket!?

  
  


Stressande kort tid kvar till jul och ett nytt år!


cissilalia
PUBLISHED: 2008-12-01, 11:34:18 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

sjysst "julgran" dom hade i secondhand affären:) hihi .. jag åt min första lussekatt på allhelhona:S å har bakat lussebullar åxå men dom e snart slut hihi måste göra nya.. oops.. så gott jue.. sånna stövlar har jag btw kolalr på skita snygga. jue.. olaalaa.. imorrn ska JAG in å shoppa kläder i örebro för första gången ever får jag äntligen tänak lite på mej själv å min krympande garderob.. å så måste jag berätta för dej inna jag skriver nå på bloggen att vi ska eventuellt hyra hus som vi får flytta in i till våren/sommaren.. ska bli skita spännande.puss miss u babe



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: