2008-05-23
 18:32:59

Träningsverk AB

Den här dagen började med:

TAB
Ctrl + A
Ctrl + C
Alt + TAB
Ctrl + A
Ctrl + V
Pil uppuppuppuppuppuppuppuppuppuppupp
Miniräknaren: <summa>x0,2=
Alt
Pil nernernernernerner
Enter
Alt + TAB
TABTABTAB
Högermusknapp på tagentbordet
Pil nernernernernernernernerner
Enter

Och detta var för att skriva ut EN order, skrev ut ca 30st imorse....suck
Nu nyss såg jag att bara sladden till USBhuben hade trillat ur så inte musen funka...



Gårdagens massagöra




Köket: Bort med ekbordet
Vardagsrummet: Ner med bokhyllorna från sovrummet, ut med allt från kaffebänken
Boden: STÄDAT!!!

Fixade till en sak i vardagsrummet iallafall, min tidningstjosan! Det är överdelarna till bokhyllorna
Sen var det dags att fixa min pysselhörna, kan inte gå längre utan att pyssla!!



Mina f.d badrumsskåp som jag ska ha smått i, har bara lagt snygga (läs fula) "underlägg" på hyllplanen.
Åsså skylten som jag började på häromnatten! Vart inte helt som jag tänkt mig men det var nog troligtvis för jag hann få en ny idé mitt uppi så det blev lite halvhjärtat. Är ofta otrogen emot mina idéer... inte stolt över det.





Köksidén är att sätta ett barbord lite över kaffebänken längsmed gången från dörröppningen, kommer bara få plats med en barstol troligtvis men det gör inget för det är bara jag som sitter där själv och det händer inte så ofta, när jag skriver typ. På kaffebänken som står där nu på bilderna ska bänkskivan bytas till en samma som de andra köksbänkarna (betsa svart/brunt) och ALLA luckor, både på köksskåpen och kaffebänken ska bytas ut emot rena renoveringsobjekt som jag håller på och letar efter, såna som skänks bort typ och det ska vara profil. Inga pengar - massa jobb bara! Haha
Städade igenom ett skåp och hittade jättefina kaffemuggar, antar att det kanske är Stefans men wtf.

Lite mer plock idag i bokhyllorna och några av mina precioso klockor högst upp.
Var på Hon & Han idag och hittade äntligen något som funkar som drivhus, och en lykta som hade ett glas borta bara, fick den för 50%! Sweet!



Är så kärlekig av mig nu, vet inte varför men så det blidde en söt blomma på stan! =)


cissilalia
PUBLISHED: 2008-05-23, 20:23:00 | URL: http://cissilalia.blogg.se

oj vad du grejjar:-) hinner ju inte med..jag vill ju hinna se lite inna du gör om..hehe



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: