2008-05-16
 09:13:23

Ska aldrig mer äta banan!!

Jag vart sugen på något att äta innan frukost, en banan kanske. Skulle just ta en banan och såg en konstig knöl på en av bananerna. Petade lite och den var mjuk, trodde det var nåt som droppat ner på den och bildat hinna, typ fil eller nåt. Tog en tandpetare och petade hål på det och i var fullt med små ägg!!!???

BLÄÄÄ!!!! Jag tänker aldrig mer äta banan.... jag som älskar banan och chokladsås... suck


Jag har ju inte berättat den stora nyheten förresten! STEFAN HAR FÅTT JOBB!! =D Äntligen kanske min ekonomi inte styrs neråt mer, lite jobbigt har det varit med det.
På måndag börjar han och det kommer vara hela dagarna =,( skiftjobb + Lunds

Jag får vara hemmafru helt enkelt, nån måste ju göra av med pengarna han tjänar.

image761
Di hus som ska möbleras denna gång


Sitter just nu med skolarbetet, det går bra. Denna gång ska jag lämna in ritningar på ett helt hus (möbelritning t o m) och några frihandsritningar där man ska ha förstorat upp bilder ex med hjälplinjer. Äntligen!! Förstora upp och ner är en av de grejer jag har lätt för, att se perspektiv hur allt förhåller sig till varandra.
Det roliga var att man skulle rita typ skalbaggar =)

Nu är jag hungrig, måste äta nåt. Vet vad jag inte ska äta iallafall...



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: