2008-05-02
 21:34:26

Pysseltips! Shabby Chic´a själv!

Det hann komma lite regn idag och jag blir så sjukt pysslig när det regnar, så jag drog ut min ena sänglåda som är full med olika pysselsaker och fick för mig att göra lite shabby chic prylar. Eller börja iallafall.

Dekorerade ett ljus, ville ha offwhite bast runt men hittade inget så jag fick ta organzaband ur... ja min egen shop helt enkelt! =) Sen började jag på ett skrin som jag tänkt länge jag ska göra. Vill lägga lite smycken i där.



Det är jättekul!

image614
Tandläkardag för oss båda här, jag åkte ner först och betalade 500 kr för att veta att jag skött tänderna bra och min ömma tand bara var ett ställe som var svåråtkomligt med tandtråd så det har inte blivit rengjort helt. Inge karies eller nåt! Så skönt. Belönade mig med en klänning =) Men visst är den bedårande??!


Brillorna är ju obligatoriska!

Hade tittat på en svart men när jag såg denna prickiga så sa det bara klick!
Med denna i trädgården kanske man får ett rykte här, men nu kanske jag passar in i desp. h samhället!

Dagens JosePHine uppifrån är ju söt!

Efter tandläkaren gick jag å mor till en blomsterbutik som ska stänga och säljer nu ut massa kuliga saker, kom till kassan med händerna fulla i saker, både jag å mor. (bara mina saker hon hittade inget) och totalt betalade jag 99 kr! Här är vad jag hittade!



Åkte hem och kollade hur stefan hade det med sin värkande tand, inte bra. Han ville ner och dra ut den akut men priv tandläkaren han går till hade stängt så jag sa till att ringa folktandv. istället och det gick bra. Han fick komma till min tandläkare där och det gick jättebra. Visade sig att pulpan var blottad ordentligt på en visdomstand = AJ! Han har vaknat 2 morgnar i rad nu och tagit tabletter... så synd om han.

Så idag är vi båda duttiga!


MIN LILLA POLKAGRIS!





Har tvättat gamla nycklar idag och skrivade sen isär ett fynd jag nyligen gjort och tvättade rent den, ska sätta ihop den, leta på lite nya delar och fota sen. Kanske när den sitter på plats på väggen där den är planerad att sitta! =)


cissilalia
PUBLISHED: 2008-05-03, 14:05:17 | URL: http://cissilalia.blogg.se

vart köpte du klänningen? ser ut som min fast min e svart me små vita prickar ju:P skita söööt

min rockabilly klänning



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: