2008-05-09
 20:57:20

Helt otroligt, piercingarna åkte ur!

image702Onsdagsmorgonen började tidigt, målet var att få upp stefan i tid för en jobbintervju och som han ser ut i ansiktet med allt skägg så hade vi mycket jobb innan det var dags. Som vanligt tog det ca 15-20 minuter att raka honom och jag fick faktiskt klippa på skägglängden!
Sen åkte alla piercingsmycken ut, det var en syn. Såg badrumsväggen på andra sidan genom septumhålet men det var det värt.

På bilden är det alltså de (få) smycken som åkte ur, inte de i öronen.
Intervjun verkade gått riktigt bra iallafall.

Nog om det. Det händer lite på Tovafronten med, kolla vad knubbig hon är. En liten rolig/tråkig händelse idag när jag tog ut henne medans far och stefan satte upp staketet på framsidan. Tova stoppade i sig en liiiiten sån svartmyra och den bet sig fast på hennes tunga så hon fick jätteont och började dreggla massor, fick ett litet sår på tungan men nu är det bra igen. Var bara så synd om min gumsa!


I trädgården händer lite nu, körsbärsblommorna slår ut. Tyvärr är de vita =( vill ha de underbara rosa... men de är ändå fina. Tulpanerna slår ut varje dag nu, alla olika sorter en efter en. Köpte ett litet sött blombord på loppis idag, 30 kr kosta det - billigt för det fina.
Har satt staketet nu som sagt, ska bara slipas där det sågades och sen målas innan Måndagen då det ska regna.





Mamma kom förbi igår med en solros till mig, älskar solroser och blev jätteglad. Den var så fin!
Sista bilden är.... jag vet inte vad jag gör där ärligt, så jag tänker inte försvara mig.



Hämtade lite saker till trappen idag, ska börja på väggsidan nu och kapa till mdf till "bp:n" som blir längs hela väggen. Sen på med lister som rutor och sen handtag uppepå det. Blir så bra så.


Tre knas-tova bilder.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: