2008-05-30
 17:42:14

Fy fan!!!

Tittade på mitt absolut första avsnitt av Dr. Phil, gillar inte det riktigt men hörde att det idag skulle handla om en karl som slog och misshandlade sin fru mentalt. Och även sina barn.
Det ligger mig ganska nära så sådant är alltid intressant att höra om, skulle gärna vilja prata med nån om sådant. Som själv varit med om samma sak.

Det var verkligen vidrigt. Han gav tecken på att slå till sin fru när hon ville vara intim, för att hon äcklade honom. Han ville inte röra henne förrens hon gått ner till 90 kilo vilket hon var nu men han rör henne fortfarande inte.
Han säger slyna till sin 4-åriga dotter för att hon ibland beter sig som sin mamma. Han gör listor åt henne vad hon ska göra under dagen medans han jobbar, de ska vara klara tills han kommer hem och gjorda på rätt sätt (hans sätt) Och hon jobbar hon med.

SJUKT!!


Hur som haver, tittade på gamla bilder idag. Ojoj... ålder ca 17-19






Här är hur du hjälpte mig i skolarbetet, boob! =) Seru?


Mer stolarbete:


cissilalia
PUBLISHED: 2008-05-30, 18:38:31 | URL: http://cissilalia.blogg.se

bild nr ¤ på gamla bilder skymtar jag camilla michaela å johanna sagulin tror jag minnsann:) de va tider de... fin stolen blev åxå



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: