2008-03-03
 10:53:38

Reklam - Varför?

Måste skriva ner medans jag kommer ihåg, innan helgen ringde Lokaldelen upp mig och undrade om jag ville göra reklam för mitt företag på deras websida, med logo, HELA 10 sökord att nå mig på och en länk som tar en direkt till butiken. För /endast\ 3700:-
Javisst, naturligtvis måste dom oxå hänga med och vill ju ha in pengar, de lär inte gå runt på att skicka ut gratiskatalogen.
Vi talade en stund om just mitt företag, hon hade en kollega som gör egna halsband och efter att ha nekat hennes förslag till reklam så talade hon vänligt om att hon skulle tipsa folk om min sida, för den såg jättebra ut.

- Så det samtalet kostade HENNE 3700:- istället, och jag får min reklam ändå! =)

Jag har bestämt mig för att en dag göra allt med vänster hand, btw. Fast det vore roligare att göra med någon mer.

Mitt tagentbord idag, enterknappspenisen har nu lossnat så jag får sätta dit den när jag ska trycka, den lixom följer med fingret upp efter varje tryck. Och nu är det bara V och I som sådär onormalt står upp, de andra miffona är nertryckta mer... HL Data - here I come!

  



Sanna
PUBLISHED: 2008-03-03, 11:06:35 | URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

söt blogg



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: