2008-03-05
 21:01:10

From green to red our day pass by...

Trots att jag har ett ganska fritt arbete så är mina dagar planerade som ett schema för att hinna med och komma ihåg allt som ska göras. Även när det inte är arbetsrelaterat...

   

Galet vad långt hår jag hade för ett år sen....


Imorgon
Träffa CissiLalia kl 09.20 på busstation, fast först hämtar jag en springkaffe på 37:an, vandra runt i 40 minuter = latja med kameran. Kl 10.00 går jag ner till vattnet och plockar ännu en gång fram kameran.
Cissi ringer mig när hon är färdig på ams, då går vi till Estet och hälsar på alla roliga esteter och självklart Siv och Andrea. Dricker en kaffe, snackar skit. Runt lunch går vi till 37:an och fikar på kaffe och baguetter.
Känner jag mig och Lalia rätt så går tiden därinne, så det blir lagom att hon åker hem med en buss och jag hoppar på min cykel hem igen!


cissiLalia
PUBLISHED: 2008-03-06, 09:07:58

gråtljud:-( jag som ville träffa dej:-(..va tvungen att åka ner iaf så jag tvingade mamma att köra så nu sitterjag å väntar på henne...men vi får träffas någon anna dag när jag har råd att ta bussen ner bara flör att träffa dej:-)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: