2008-03-14
 14:35:32

Deep in the heart of your sins...

Det fick bli en tripp till Mejk helt alena, 3 av 3 nobbade mig... =,(
Men jag hittade lite och låtsades inte se skylten "Alla tavlor halva priset, röd lapp gäller" för jag vet att den avlånga med en stooor kalla på är med där...

Men jag köpte ramar som jag skulle, bunkrade upp med pappassietter så jag kan måla, hittade ett nytt skärp fast köpte två, de kostade bara 29,50 så då kan jag byta av,ångrar att jag inte köpte det rosa med...
Ny duk till bordet i vardagsrummet och eftersom jag för tillfället är hott på silver så blev det 3 fina ljuslyktor i glas med silvrig insida. Och när jag gick till kassan så ropade Jenka och Shake på mig så det gick inte att avstå...




När jag kom hem damsög jag soffan och Thea vart rädd och hoppade direkt ner i piedistalkorgen brevid, och sen såg hon naturligtvis att jag tog fram kameran som hon älskar så hon var tvungen att apa sig lite som vanligt! =)





Dagens "Ahaaa" - Om man suger på nonstop godisarna (de riktiga, inte de pastellfärgade) så smakar faktiskt utsidan fruktigt!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: