2008-03-11
 15:04:49

100% aslång!

ÄNTLIGEN!!!!!!!!
Nu har jag ett riktigt vardagsrum känns det som, inte bara ett rum som inte går att använda. Jätteskön soffa, med ryggkuddar som bomull! Nu saknas bara lite tavlor på väggarna och mitt fina väggklistermärke. Ska måla egna tavlor som passar in tror jag, och bygga ram till, så blir allt i den storleken och formatet som jag vill ha.

Ska så fort jag kan beställa det andra 2-packet armstöd innan de ändrar det på nåt sätt så jag kan göra en 4-sits + fotölj om jag vill nångång.

Men titta min jättelånga skönhet!!

  
  

Billybokhyllorna fick hamna på var sida om den tillfälliga tv-bänken som är min hallmöbel =)
Jag ska försöka hitta nån snygg, vit, högblank tv bänk. Men pengarna måste sparas först!

Dags för ett besök på zoo senare idag, måste köpa mer mat till mina bäsar. Vill göda upp min pilnäbb lite mer nu så han blir som den första, de är så fina.
Hoppas man bara som vanligt inte hittar nån ny fisk som man bara "måste ha" jag och tuffa fiskar är som en fjortis med en ny sorts läppstift!


cissiLalia
PUBLISHED: 2008-03-11, 19:14:24

gud vad fiint de blev..längtar tilsl jag kan ta mej ner å hälsa på:-)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: