2008-06-16
 08:39:37

Terrified of what´s inside

Inte en jättebra morgon, vill bara krama min älskling idag... Saknar dig

Nu börjar helvetesveckan, massor att göra.
Idag: Revisorn och hämta alla pärmarna, jobba, posta, Mejk och kolla picknickgrejer, Hedins och köpa hantag och rep (asg)
Sen ska jag förhoppningsvis bara hem och laga mat och tala i telefon =)

Miss u...


Haha

Imorgon ska jag klippa bort lite hår på skallen äntligen, ser på bilden ovan att jag vill nog ta bort minst 10cm, synd bara att lite lockar åker då... =,(

Jag är så fruktansvärt avtalad (?) numera så jag har knappt något att skriva =)
Bara att, som jag skrek ut på 37:an igår, JAG ÄR GLAD!!


cissilalia
PUBLISHED: 2008-06-16, 11:18:57 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

du skiner värkligen:) syns att du e lycklig:)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: