2008-06-16
 23:07:44

I feel it, you fake it...



Varför måste några leva i en gråskala av tristess, ångest, misär.
En del verkar vara oförmögna att känna glädje.
Jag bara undrar, varför är det så.

Jag önskar att jag kunde dela av mitt hjärtas glädje till dej som är ledsen. För jag känner mig orättvist lycklig.
Kom så får du lite glädje av mig.
jag önskar att jag kunde lysa upp din gråa dag, skingra molnen så att du kunde värma dig i solljuset.

Jag önskar att jag kunde ge dig värme så att din själ slapp frysa mer...
jag skulle gärna hjälpa dig att bära din smärta så att din börda blev lite lättare.
Jag önskar att jag kunde få sluta dig i min famn och trösta dig så länge du önskar.

Jag önskar att jag fick hålla din hand så du kände min värme och vi kunde vandra tillsammans, tala med varandra och dela livet från hjärta till hjärta.

Jag önskar bara att jag kunde vara din vän
Din riktiga vän
Jag bara undrar, varför är lyckan så orättvist fördelad.


Den du tycker om är den som kan göra dig mest illa



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: