2008-06-14
 19:16:12

HAHA Jack Black ÄR bäst!!

I Torsdags var bejb och jag och tittade på karnevalen, träffade min hÅra Lalia - fick TVÅ kinderägg!!! Såååå jag älskar henne! =) Mina närmaste vet vad de ska göra för att göra mig glad!
Var lite klent i karnevalen, så tråkigt att inte fler gör ordentliga kostymer typ, estet hade den roligaste som vanligt.



Estet


Vi var på Rya och kikade lite, kärleken hittade en klocka och jag ett drivhus, eller ja.... sorry det var faktiskt Jens som hittade drivhuset till mig =)
Sen bestämde vi för att tatuera oss! Haha, fast min blev cp men jag tror DU gjorde det med flit! :P







Dagarna går snabbt när jag är med dig och så långsamt när du inte är här.

Hahaha bästa!!






Står två hängmattor här nu, MÅSTE få upp dom väldigt snart! Är så sugen. Och så måste jag köpa filtar, kanske ska ta mig till Mejk och kolla lite. Hm... vad är det nu - filtar, picknickkorg, tillbringare med lock (PLAST), plastmuggar och tallrikar. Nåt mer?


cissilalia
PUBLISHED: 2008-06-14, 21:12:28 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

hm en sån där ååååh-vad-gott-med-kall-mat-på-picknicken-grej. haha



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: