2008-07-02
 17:34:30

Our heart speak the same words...

Mycket har hänt, men tar det roliga så mycket jag kommer ihåg! =)
Min älskling är iallafall äntligen här på sin semester och vi har redan hunnit med att göra massa roligt, men har mer kvar att ta hand om.

Ett ordentligt bildspel som visar lite av vad som hänt, någorlunda i ordning.

Frukost - Lunch


Utflykt


Picknick



Hängmattebygge


Kladdkakebygge och vår nya vän


Hängmatta fäääääärdig!!!!! Så underbart att ligga i den!


Frukost och picknick igen


Lite text oxå: Jag har iallafall varit med om min hittills bästa midsommarafton, kan inte säga att jag nånsin direkt haft roligt då tidigare men det hade jag detta år. Vi tittade på när de försökte spela musik med bortblåsta noter, dansa med sjalarna i ansiktet hahaha! Det blåste sjukt mycket vid vattnet.
Kan säga att vi har roligt för det mesta hela tiden vad vi än gör, en tripp till Hedins kan vara hur rolig som helst! =D Precis som jag längtat efter...

Boboo har även han tagit sig frammåt nu, bokstavligen. Det har varit vingligt och halkigt men nu kan han stå och gå ganska bra. Har börjat busa lite nu och det är så roligt att se.



cissilalia
PUBLISHED: 2008-07-02, 23:39:27 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

fyyfaan va söt kissekatt



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: