2008-07-04
 11:24:00

En dag av total förvirring

Igår åkte jag och bejb till Örebro för att handla lite och annat. Dagen började med att vi gick lite till småaffärerna i centrum, jag gick på offentlig toalett för första gången på säkert 4 år  =,( Sen köpte jag fika och vi gick och satte oss framför kyrkan och tittade på folk.
Sen gick vi ganska mycket fram och tillbaka, bla till NeedleDemon och kikade på lite roliga kläder, men hittade inget som var värt pengarna direkt. Så vi gick tillbaka till parken vid Järntorget och köpte lunch, satte oss i gräset och bara mysades (?) Sen blev det diverse affärer och lite nya leksaker till Boboo.

Sen var det ett evigt sökandes efter IKEA! Haha... det var många r sen jag var där och bejb har aldrig åkt där så det var lite roligt, ringde mamma så hon fick hjälpa oss lite. Vi hittade tillslut och köpte lite saker, men inte de två jag absolut ville ha mest =( Vart en ganska snabb tur där inne, sen pausade vi utanför på utemöblerna som man troligtvis inte fick sitta och äta korv i! =P







Sen då.... vi skulle åka hem sen, men dit kom vi inte direkt.
Vi åkte lite föör rakt och tänkte att vi kanske borde ha svängt nånstans, så vi hamnade i Arboga! =) Eftersom allt kändes mot all förmodan jättebra, så hade jag gärna fortsatt rakt fram på bild 2, så trygg jag kände mig i bilen hela dagen har jag nog faktiskt aldrig ens gjort.

Idiotkärring på sista bilden, körde ut precis när vi skulle köra om henne och när bejb tutade så la hon sig på tutan! hahaha! Kärringar och höns! =P






Fotnot: Du är det bästa jag har, tack för att du finns love!


cissilalia
PUBLISHED: 2008-07-04, 15:37:31 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

jag är så fruktansvärt glad för din skull:) detta är du värd vännen och våga inte tro nå annar du är värd att ha de bra..puss



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: