2008-07-16
 20:10:35

05.00 Bokföring, 06.30 städa, 07.00 Frukost...

Dagens pyssel, först kapa bänkskivan som blev över från kaffebänken. Sätta upp reglar på väggen, fästa benet i bänkskivan och sen upp med det! Plockade ihop Ingolf stolen som ska vara i köket sen och ställde där mest för att se hur det såg ut, den vita passar så bra ihop med resten i sovrummet.

Hyllorna jag hade pyssel i på gamla pysselbordet hamnade horisontellt ovanför sängen men diverse i. Gjorde iordning min tråd/bandlåda så man kan hänga tråd/bandrullar inne i. Sen behöver pysselsakerna komma upp från bordet nu så det blir två hyllor ovanför bordet, hade en snutt mdf-skiva kvar så jag kapade ut egna hyllor som passar just den väggen. Har en sjukt skev vägg där, troligtvis garderobsväggen, så det är lite glipor tyvärr...



Innan detta gjorde jag även bokföring, och efter detta har jag tagit fram ALLA mina privata räkningar (betalda) och sorterat upp dom i en pärm som jag har allt i. Var vaken och började min dag klockan 05.00 imorse så det är inte helt jättekonstigt att jag gjort så mycket. =)
THAT`S MY STORY AND IM STICKI`N TO IT!!!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: