2008-01-22
 20:15:53

Vem f*n förstår Danska?

Jag har fått första betygskortet på mitt arbete för första lektionen på Arkitektskolan, och det ser väldigt bra ut!! =) Jag blev så glad och stolt så jag kastade mig på lektion nummer 2 direkt.
Dock har jag ännu inte kunnat klura ut bedömningen som gavs i ord =/ Jag har provat att själv sätta gröt i halsen, googla ord som "beklædninger" och "mangler", jag har även desperat försökt få tag i min gamle vän från skolan som är dansk.... men jag får helt enkelt klara mig med min 7:a! =)

Har tagit mig genom stor del av lektion 2 nu och har repeterat projekteringssymboler och passageyta om och om igen nu. Nu vet jag iallafall klockrent hur mycket yta det ska vara mellan öblerna och varför! Lavli!

Jag har länge funderat över vilken Kan-du-ta-hem-den-här-pärlan fråga som skulle vara värst, eller mest ogenomförlig. Jag tror jag hittat svaret:

image92


Känns som att jag vill ringa direkt till H.R Giger och tipsa om denna.... skapelse till
ännu en alienfilm. Alien mother of pearl....


Jocke
PUBLISHED: 2008-01-23, 08:33:30 | URL: http://brodalen.blogg.se

Dom där pärlorna skulle jag kunna tänka mig... dom ser lite mer manliga ut. Går dom att få i betong eller asfalt tror du?



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: