2008-01-28
 10:09:34

Vem f*n förstår danska, 2.0

För någon dag sen gick det ett avsnitt av den nya danska serien 2900 Happiness på Tv3 och jag började titta. För det första vet jag inte om det var en smygtitt kanske? För det är ju premiär för serien idag!?
Hur som haver, jag började titta eftersom vad jag sett av reklamen så är det en sån serie jag kan komma tycka om, tittade besvärat i ca 5-10 minuter, sen kunde jag inte låtsas längre. Hur f*n ska man kunna koppla bort den vidriga danskan när man tittar? Jag försökte en sväng till att slå på och titta men jag blev tvungen att byta.
Skulle det  vara på amerikanska eller t o m (kors i taket) svenska så skulle jag nog fortsätta titta. Men jag klarar verkligen inte av att höra danskar prata!

Ska, om jag kommer ihåg, göra ett försök idag på premiären och slå på Mute. Tråkigt men jag gillar hur handlingen verkar vara så jag ger det ett till, ljudlöst försök.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: