2008-01-12
 22:28:54

Smyckesträdet färdigt!


Idag har det blivit lite gjort igen äntligen. Garderoben i hallen är färdig och varken vinglar eller har svåröppnad dörr längre. Tv-möbeln såld, använder nu skostället som temporär lösning, vart dock fint. Provisoriskt skoställ just nu i hallen, men fick åtminstånde upp den riktiga hatthyllan äntligen - som ska matcha skostället - som är i vardagsrummet! Haha

image87

Imorgon blir den sista panelen i köket satt, eller iallafall påbörjad. Skulle ha åkt till bror idag men jag hann inte med det, åt runt 19.00 så det blev sent. Synd för jag hade gärna velat.

Nu på kvällningen har jag plockat lite oxå, men det roligaste momentet var att göra färdigt och sätta upp mitt smyckesträd jag pysslat med ett tag, nu fattas bara spegeln intill sen är sovrummet så gott som komplett!




Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: