2008-01-26
 20:55:59

Slick!!

Jag återkommer alltid till det otroligt läckra med glasblock och glastegel. Är mycket inne på att använda glastegel för tillfället, speciellt på samma sätt som i rummet här nedan. Frostade vita med belysning inuti, jag som älskar inspiration av glas och is, det skulle vara ursnyggt med någon skapelse i vardagsrummet.

Hoppas verkligen att jag får jobba nångång med det jag pluggar, det vore högsta drömmen att få utöva alla mina idéer istället för att bara rita upp dom och sen låta dom vara. Sätta ut dom i de svenska hemmen istället!!!



Har läst över 150 sidor i boken jag hämtade ut på Bokia igår, jag älskar hur Berny Blue (Berny Pålsson) skriver om sitt liv, Vingklippt ängel läste jag för ca 3 år sedan, och roligt nog hade jag samma beroende till te som Berny har i den boken, samtidigt som jag läste. Men nu läser jag Känn pulsen slå och även den är underbar.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: