2008-01-21
 11:15:36

Satans tumme

För ett tag sen talade jag om att jag hade slipat kökspanelen en hel morgon, det jag inte talade om då vad att vid kvällen slut hade jag en enorm pulserande blåsa på tummen. Nu är den spräckt och läker fint, dock har det naturligtvis brytit ut en självspricka mitt i där blåsan var, även den med puls, denna har nog inte bara det, fru och barn skulle jag gissa på...

Men jag jobbar på ändå, det skär i magen varje gång jag slår i tummen när jag packar beställningar, inte lätt att missa när tummen används hela tiden.

Igårkväll lyckades jag plocka ihop ett halsband iallafall, inspirerat och utmanat av Anna. Hoppas någon gillar det! :)

image91


Ida som var förbi med Anna i söndags
PUBLISHED: 2008-01-22, 10:09:07

Helt underbart halsband. Jag gillar färgerna. :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: