2008-01-09
 20:54:12

Lite nytt från mig

Jag har äntligen fått lite fason på vardagen igen efter de gågna helgernas galenskaper. Har ju även lite nytt att visa på hemmafronten. Idag plockade vi ut det sista ur lokalerna, städade och gjorde fint. Äntligen klara och pappa har varit riktigt snäll och duktig som hjälpt mig.

Kvällskaffet drack jag i bon samtidigt som jag målade lite kvistar vita, har tänkt göra något med dom, vet bara ännu inte vad. Men de hamnar nog med 100% sannorlikhet i det träiga och kvistiga sovrummet! =)
Innan det smällde jag så stefan vart tokig på mig, hade ett tyg som skulle bli garderobsdörrar men det vart inge bra så det fick bli tre tavlor istället. Gissa vart de hamnar? =)

image74

Sen har jag börjat på väggmålningen i badrummet, första lagret nu. Brevid det, de underbara vantarna som mammas granne stickade till mig på beställning. De blev sååå fina! Och brevid det har vi tjockis Tova som älskar att lufta magen, då ligger hon såhär! =)

image75 image76 image77

Sen har jag ju faktiskt äntligen fått upp min kaffebänk, men har nog inte visat det. Jag fick inte upp mina hyllor som jag vill ha ovanför men det gick bra ändå. På andra bilden ser det tokigt ut med ek-kuberna men
de lutar inte, det är tavlan brevid som lutar =)

 image83 



image84













Till sist avslutar jag med att visa vad mina katter hade för sig igår...
image80 image81 image82

Över och ut, nu ska jag spela bowling!


Jocke
PUBLISHED: 2008-01-10, 08:48:13 | URL: http://brodalen.blogg.se

Vill också bowla juh! Kanske skulle önska sig ett wii i födelsedagspresent.. :D



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: