2008-01-20
 21:35:03

En lukt av verkligheten...

image88
Jag har under en tid tvivlat på mitt nuvarande förhållande, men jag tror jag ger upp även med det nu. Jag orkar inte stå och stampa på samma ställe hela tiden, antingen har man kul eller så går man frammåt. Gör man inget av det, vad händer då?

Det har gått så långt att jag orkar tänka på det i högst 3-4 minuter sen släpper jag det helt för det är inte värt mer än så längre... jag fylls av glädje varje gång min älskade går in i rummet, men det svalnar snabbt när jag ser att det inte är ömsesidigt. Jag älskar varje stund jag lyckas få med honom, utan ett tagentbort fastlimmat i handen, men även det svalnar när jag inte ser samma lycka från honom..

Jaja..

En sida värd att besöka som legat under mina favoriter länge nu är Oneandonlydolls , helt underbara omgjorda dockor.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: