2008-01-07
 13:13:03

Bäddtextil och ett träd i sovrummet

Hatten av för att Jotex äntligen fixat till en bättre sida, samma som ex. Ellos
Seg och av någon anledning så har produkterna halkat ner på sidan, men en klar förbättring och det känns mer rent och proffsigt nu!

Kikade i Ellos nya katalog och det blir nog en vända där i Februari när köpstoppet upphört för en kort sekund. Dels hittade jag nog en soffa som kan funka, är ju fortfarande sofflös här hemma =,(

Snubblade över massa sängkläder som ser så mysiga ut, nummer ett med träden ska jag defenitivt köpa. Det kan ju inte passa bättre till min garderobsdörr i sovrummet!


image72

Efter gårdagens slöande framför One Tree Hill så har jag förstått att den sista touchen jag saknar i mitt sovrum nu är ett litet, men äkta, träd som jag ska ha sprejat helt kritvitt. Ungefär 170-200 cm högt och stå i gjuten form.

Det vill jag ha... *drömmer*



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: