2008-02-18
 19:36:04

OJ vilken dag!

Dagen började med en promenad 07.30 vilket jag gör ganska ofta, det är så underbart att se solen stiga upp lagom när jag är i skogen vid skolan. Hade bara skit att lyssna på i telefonen (musik) så det fick bli den enda som slank ner - Within Temptation, Memories.
Blev att tänka tillbaka mycket på när jag lyssnade på den senast...

Satte mig sen och plockade hem lite underbar musik som jag inte lyssnat på på åratal rent ut sagt. Första valet blev självklart In Flames, speciellt då Reroute to Remain albumet, speciellt då Free Fall, Metaphor och Black & White [♥]

Sen promenixade jag till stan med Anna och avkomma för att posta och fika, som vanligt med massa fjortisflabb, denna gång även med en lukt av fjortis på 37an.

Kom hem, kastade mig på musiken.... har saknat det såååå!!! Sen blev det massa Aphex Twin och då speciellt Ventolin men även Avril 14th - älskar och saknar salad fingers så...
Sen funderade jag på om jag inte hade något kul på mina gamla dataskivor, stoppade i dom och kikade. Jodå, det fanns en del. Bla den enda låten jag kan säga att Slipknot gjort bra - Vermilion, Pt 2 och minns hur jag lyssnade på texten och analyserade varför stefan lyssnade så ofta på den, visste att han ville säga nåt med den.

Och vilka bilder jag hittade!! :D Haha, jag är glad att det är sparat.
Här kommer the många fejses av mig och min bejbi!
Svar ja, mina pofftoffsar var mina älsklingar då, jag var Cissis hÅra!

image136

image137



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: