2008-12-18
 09:31:13

Så fil och så fisk!

Var ett tag sen jag skrev nu så jag ska försöka uppdatera lite med vad som händer.

Vi har bakat pepparkakor!!! =D Det var jättekul och som vanligt så blir de tunnaste godast.

  
  
  


   
Dagarna rullar på utan att man märker av det nästan.
Det är helt sjukt kort tid kvar till jul. Vi har båda jobbat ganska mycket så vi gör inte
så mycket annat just nu. Jag var en sväng till Forum med Pernilla och
fikade och handlade julklappar. Det var jättekul, vart mer pank men ja..

NUTID

Igår fyllde jag 24 och det var en underbar dag hela dagen! =) Först ringde mamma och sjöng för mig, sen vaknade jag till och gick upp då låg ett sött kort brevid sängen från min älskling. Sen gick jag upp och jobbade lite - hem, duscha, hoppa på bussen till sickla och köpte förnödenheter, hem igen - äta. Sen åkte vi och köpte en julgransfot, sen vidare till Bauhaus för att kolla på granarna där men alla var fula. Så vi väntade tills vi kunde gå till Älta IP och kolla där. Vi hittade en jättefin som vi köpte, vi är båda väldigt nöjda med den. =)

Först klä granen, sen öppna presenter!!

  



  


Jag är såååå glad över mina presenter!! Jag fick två kalligrafiböcker (feta!!) och totalt 14 Paper Blanks!! Jag har sagt flera gånger att jag vill ha alla dom - men visste inte att han skulle ta mig seriöst! =) haha. Nu behöver jag aldrig mer tänka på att behöva köpa ny anteckningsbok! De är helt underbara allihop!
Sen fick jag ett årskort på Fjärilshuset, det var verkligen pricken över i:et.

Tidigare på dagen fick jag en snöglob och en jättesöt nalle, ska fota globen mer sen.



Älskar dig min blomma!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: