2008-12-26
 09:38:26

Ingen bra jul... X(

Äntligen har jag pressokaffe till min kaffepress, provar det nu och det smakade bra. Hade velat haft mellanrost istället för mörkrost bara...



Vill berätta om min inte så lyckade julafton...
Natten till den 24:e så la jag mig med huvudvärk och efter en timme ungefär så hade jag jätteont i magen och la mig på soffan för att inte väcka bejb. Sov väldigt dåligt hela natten och när Jens kom hem på morgonen och väckte mig så var jag fortfarande dålig. Mådde illa och hade huvudvärk.
Jag kände att jag inte klarade att han skulle äta frukost osv så jag hoppade i badet, men bara tanken på att han satt och åt gjorde mig 1 sek ifrån spyfärdig...
Jag badade sen ner i säng direkt, Jens fick fira våran jul själv med att åka till alla ställen vi skulle till. Jag hade verkligen sett fram emot det, köpt kläder och så....
Runt 17-tiden när jens kom hem igen så var jag såpass att jag kunde vara vaken, kände mig lite bättre.

Gick upp och klädde på mig, borstade tänderna och gjorde mig klar för oss att öppna våra julklappar! =D

Jag fick en fotobok, färgpennor, en gjutjärnspanna (!!), strumpor, teer mm och Jens fick ett schackspel han önskat sig, en kamerablixt, vantar, färger, en klocka mm... och vi båda fick ett paket ifrån tomten (Jens) vilket var den bästa julklappen i år!!


En riktig stjärnkikare!!! Jag blev så glad! =)

Sen på morgonen efter så var jag frisk, då var det bara allt i skallen som inte riktigt hängde med när jag reste mig upp och sånt. Jens kom hem ifrån jobbet och sa till mig att vi skulle gå ut med kamerorna innan vi gjorde något annat så det var bara att lyda och klä på sig.

   



Sen åkte vi till Orminge och gav Pernilla och Mimmi sin julklapp:

 



 





Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: