2008-08-19
 19:19:27

Life is what the future brings!

Stresstålig är jag verkligen, men det börjar kännas av lite fysiskt.
Igår jobbade jag till strax efter 00.00 och hade jätteont i vader och rygg när jag la mig.

Lite uppdateringar:
Har under en tid (två veckor kanske) sökt jobb i sthlm ifall det skulle bli aktuellt med en flytt, så förra veckan ringde en rekryteringsfirma upp mig och ville jag skulle komma på intervju, den gick jättebra och jag skulle komma tillbaka dagen efter för en intervju med chefen där. Åkte dit och fick en tid att åka till ett företag som sökte säljare - redan på fredagen skulle jag vara där. Den intervjun gick oxå jättebra, hon var mäkta imponerad av min bakgrund så allt lät jättebra, om de var intresserade av mig så skulle de ringa upp mig i början på denna vecka för en andra intervju.



De ringde igår på tåget, de vill ha mig på en andra intervju! =) På fredag gäller det!



Och iomed detta så har jag ju samtidigt letat lägenhet från och till, men har fastnat för en som ligger några hus ifrån bejb bara - nära till jobb och kärlek! =) Och det är en trea så jag kan ta med mig företaget oxå. Det har tagit tid med banken men vi hoppas få ett ja nu i denna vecka för då tar jag lägenheten. Och då kan jag börja rensa ur här hemma det jag vill bli av med.

Har varit hektiskt ett tag, många möten och fler att pricka av i denna vecka... två imorgon...

Så blev ju Pernilla mamma i Torsdags! =)




Fina bilder by me





Örebro, ännu mer möte...









I don't belong here, I gotta move on dear escape from this afterlife
Cause this time I'm right to move on and on, far away from here
Got nothing against you and surely I'll miss you
This place full of peace and light, and I'd hope you might
take me back inside when the time is right

Please understand I have to leave and carry on my own life



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: