2008-04-03
 22:20:27

Mobilajnen

Bilder från mobilen:



Jag SKA HA kiss och bajs mjukisarna!!

Åsså funderingar för idag då. Hann med att fundera en del medans jag stog läääänge på torget idag. Ska leta på mina anteckningar...
Första funderingen påväg till stan, i bilen. Har alla poliser körkort? Även de som inte är ute och åker måste ju veta alla regler för typ ja... allt. Speciellt i trafiken för att kunna avgöra vad som är rätt och fel. Eller?

TANTER MED RULLVÄSKOR!! Vad har dom där i?? Många går med såna, och de har även en handväska där de troligtvis har plånbok, pengar, ev. telefon mm. Vad har dom i de där irriterande rullande väskorna??

åsså hade jag mer men det drar jag ut lite på.
Slog mig på mitt onda finger idag, det är läkt å så men när jag slår i det så viker jag mig nästan dubbelt.


Boo
PUBLISHED: 2008-04-03, 23:27:28 | URL: http://dekuteru.blogg.se

rullväskorna har dom ju till å handlar mm dom orkar ju inte bära hem allt mm å då ere väldigt smidigt med en rullväska, d e iallafall vad ja har min rullväska till...



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: