2008-04-28
 20:01:42

Inget ring-stopp på denna dag

Hittills idag har det ringt 19 gånger enligt min nummerpresentatör, var tvungen att räkna för det känns som att det har ringt precis hela dagen.... å än är den inte slut...

Igår fingrade vi lite i baratten igen på baksidan, eller nej fan det var idag. Men jag satt iallafall och tittade på min magnolia igår och stefan rökte. Så papparazza jag honom lite.



Madde, du ville ha bild på han. Duger de? =P

Idag satte jag Tova i arbete, hon skulle vakta frysen medans jag frostade av den. Det tog hon på fullaste allvar och vakar fortfarande.



Tova har typ blivit tjockare över natten för man kände det när jag tog upp henne imorse och nu känner man att magen är rund. Har beräknat att om hon har bäsar så borde de komma i början av Juni. Så det får bli att köpa massa minikoppel så de får vara ute ett tag! =)

Idag har jag fått hit min bokhyllor äntligen. Lite stadigare och finare, inget ikea-skit. De får stå i sovrummet sålänge men ska ner under trappen sen. Har satt in mina böcker mm där nu



Sista vaxdagen för trappen var i Söndags och jag blev så glassugen, men var ju lixom strandsatt på övervåningen. Då skicka jag bara ner korgen så fixa stefan glassen till mig. Sen var det bara å hiva upp den! XD



Åsså bruden till sist... visst är hon vacker...



Nu blire blååååbäärspaaaaaaaaaaj!!


cissilalia
PUBLISHED: 2008-04-29, 12:19:04 | URL: http://cissilalia.blogg.se

hehe en ne**r fi**a haha...ja spisen e ren ungefär två dagar i månaden:)

hehe kååålasååååås



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: