2008-04-21
 18:41:33

Äntligen mina!!

En av sakerna jag tittat på varje gång jag varit på loppisen är en fantastisk fin stol, eller det är två snarare. Och idag bestämde jag mig för att köpa dom och skulle fixa iordning för att ha som utemöbler. Lite eget tänkte jag... tog hem dom, började riva klädseln och har tagit bort spikar från minst 3 klädslar.
Slipade lite runtom hela stolen (har gjort 1 ännu) och har sen lagt på teakolja. Efter den behandlingen bestämde både jag och stefan att stolarna hamnar i ett förråd tills vi har en värdig plats att sätta dom på, förhoppningsvis ett hus med ett bibliotek.

Titta på dyrgriparna!! Nej de var inte dyra, 140 kr styck men fick de för 100 kr styck.




Mobilder:




Bilden på katterna är bevis på hur mina morgnar alltid börjar. Klockan ringer och POFF tre motordrivna katter runtom mig, vanligtvis har nån parkerat sig i antiktet men inte på denna bild.

Imorgon ska jag ut och **** med Anna. Kom på idag att jag skulle skriva ut ****** på ***** från gammal *** och sen söka upp dom platserna och **** i exakt samma ****** som på *****, så gott det går iallafall. Och sen lägga de brevid varandra för att *******.  Var en kul idé som jag bara måste jämföra. ******** är lite utspridda så vi kanske får dela upp det lite...

Till sist en mysig Theabild


cissilalia
PUBLISHED: 2008-04-21, 18:57:24 | URL: http://cissilalia.blogg.se

hörrududu din smyg fotare:)


cissilalia
PUBLISHED: 2008-04-21, 18:57:50 | URL: http://cissilalia.blogg.se

super snygga stolar iaf


Mie
PUBLISHED: 2008-04-21, 19:09:41 | URL: http://www.josign.blogg.se

*fniZZ*



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: