2007-12-12
 17:51:23

Vardagsrum, ritningshuvud och försvunnet g

image22

Tog mig i kragen imorse och satte direkt efter Beverly Hills igång med pluggandet. Dags att göra klart konceptplanschen för familjens vardagsrum. Det gick sådär, kände mig inte helt inspirerad men fick nog ihop det tillslut.
Checklistorna var dock tidskrävande.
Efter gårdagens bokföring så var jag nog helt enkelt matt.

Äntligen!! Nu har min specialbeställda granitskiva kommit som ska image23sitta i det nyöppnade hålet i köksväggen, ska bli så spännande att se hur det blir. Svart granit med fasade kanter ihop med vitmålade lister. mm...!!


Har mailat stor del av dagen och det känns lite frustrerande att jag tappat mitt g på tagentbordet, den slutade halvt funka efter gårdagens borrning i betongen, trillade lite skräp bland tagenterna. Så mina mail har varit lite fattiga på g:n idag men det kan även bli kul läsning för mottagarna! :) Dock inga kunder hoppas jag.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: